Kære beboere
Har I læst opslaget vedrørende frivillig arbejdsdag den 6. juni 2026, som er hængt op på opslagstavlerne i opgangene og omdelt i postkasserne ved rækkehusene?
Bestyrelsen har på baggrund af en god dialog på generalforsamlingen igangsat en frivillig arbejdsdag. I kan læse mere i opslaget, og husk at tilmelde jer via mail til bestyrelsen.
Vi ser frem til dagen og håber på stort fremmøde.
Venlig hilsen Bestyrelsen
05-05-2026